La lecture quotidienne

Prostor sopstvene izuzetnosti

In hrvatski on 2011/02/02 at 20:18

Nisam imala šta da izgubim jer smo svi gubili. Vidim da ljudi koji su tada živeli dobro i sada žive dobro, da se njihov život nije uzdrmao. Oni smatraju da nisu odgovorni i da nisu morali da izgovore makar jednu rečenicu neslaganja. To nema veze sa politikom već sa ljudskom pristojnošću.

Nepristojno je ćutati dok oko tebe ljudi potežu oružje. Ako ja ćutim, kako mogu da očekujem da će neko drugi da stane u moju zaštitu. Oduvek sam verovala da ako se ljudi udruže, jedan po jedan, ako stanu jedan pored drugog, da to može da znači neku razliku. Ali, neko mora da stane prvi. Ja sam stala i nadala se da će drugi da se uključe. Međutim, moj najveći slom je bio kada sam shvatila da se niko ne pridružuje. Suludo sam verovala da će rat trajati mesec dana, da će ljudi ustati i reći da ne žele to.

via …:::MIRJANA KARANOVIĆ – Prostor sopstvene izuzetnosti «.

Leave a Reply

