La lecture quotidienne

Intervju: Dora Benc

In hrvatski on 2011/02/14 at 21:33

Dora Benc, perspektivna mlada pjevačica iz Varaždina, vjerojatno je već upala u oko i uho brojnim ljubiteljima domaćeg natjecanja za pjesmu Eurosonga – Dore. Hoće li imenjakinja natjecanja, koja je već pobrala simpatije publike, zahvaljujući ovoj slučajnosti imati više sreće na natjecanju doznati ćemo već ove subote kada ova autorica ima posljednje kvalifikacije prije odlaska u finale – kada se bira izvođač za kojeg će se pisati pjesma koja će nas predstavljati na Eurosongu u njemačkom Düsseldorfu u prvoj polovici svibnja.

Jesi li već napravila coming out obitelji, prijateljima…? Misliš li da ti tvoja orijentacija može odmoći u daljnjoj karijeri?

Nikada nisam bila u ormaru i moji su prijatelji o mojim zaljubljivanjima (i u dečke i u cure) saznavali kako i ja o njihovim. Da, mislim da mi identitet može itekako odmoći u daljnjoj karijeri, posebno u Hrvatskoj. Ipak, osjećam da ukoliko ću ikada uspjeti u onome što želim raditi, bilo to pjevanje ili nešto sasvim drugo, da ću uspjeti kao ja a ne kao netko drugi. Glumatati volim, ali glumiti ne znam.

via Intervju: Dora Benc.

Leave a Reply

