La lecture quotidienne

Kako se nisam outala

In hrvatski on 2011/06/27 at 20:53

„Mama, ja nisam lezba“, uspjela sam izgovoriti. Ocu ispada žlica. Brat me začuđeno gleda. Sestra ne razumije ništa, al je zabavno pa daj šta daš.

Nisam ja ništa rekla, kreće Gospođa u defenizivu. Ali moraš priznati da je čudno…

Sljedećih nekoliko mjeseci priznavala sam  – prilično redovno, na mazohističkim nedjeljnim ručkovima – da je čudno. Priznavala sam mami i tati, baki koja je zabrinuto nazvala, maminoj prijateljici koja me – kao cool i frendovski – pitala drito u glavu jel mi Tanja cura. Priznavala sam i svojoj psihijatrici i samoj sebi i na kraju odustala.

Nekim su čudom i oni prestali ispitivati. Valjda su zaključili da neće ništa saznati ako dosad nisam popustila i pitanja o mojoj seksualnoj orijentaciji konačno su prestala. No, moram priznati da im se na licima – u trenutku kad sam kući dovela sadašnjeg – vidjelo samo jedno: iskreno olakšanje.

via Kako se nisam outala | Queer.hr.

Leave a Reply

